DLA MEDIÓW
Poniżej znajdą Państwo informacje i warunki dotyczące przyznawania akredytacji dziennikarskiej oraz photopassów na wydarzenia organizowane przez Live Nation Polska.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z wytycznymi przed wysłaniem zgłoszenia.
Akredytacja Press:
1. Każdy dziennikarz musi zostać zgłoszony przez redakcję, z którą współpracuje na minimum 14 dni przed wydarzeniem;
2. Zgłoszenie prosimy przesyłać na adres media@musicmarketing.pl zamieszczając w temacie maila słowo AKREDYTACJA oraz nazwę Artysty, np. „AKREDYTACJA PRESS – koncert Depeche Mode”, „AKREDYTACJA PHOTO – Rod Stewart”. Wraz ze zgłoszeniem prosimy o wysłanie materiałów dowodowych potwierdzających działania promocyjne wydarzenia na łamach redakcji, która wnioskuje o akredytację;
3. Zgłoszenie nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem akredytacji. Aplikacja wiąże się z wpisaniem na listę, która na kilka dni przed wydarzeniem jest weryfikowana i akceptowana;
4. Na każdy koncert jest limit miejsc dla akredytowanych dziennikarzy;
5. W pierwszej kolejności akredytacje przyznawane są mediom, które biorą aktywny udział w promocji danego wydarzenia (np. cykl/seria zapowiedzi wydarzenia na łamach mediów starających się o akredytację, baner na stronie, wpisy w social mediach, itp);
6. Informacje dot. przyznania/odrzucenia wniosku akredytacyjnego wysyłane są na kilka dni przed wydarzeniem i zawsze odbywają się drogą mailową;
7. Jeśli akredytacja zostanie przyznana otrzymają Państwo mailowo szczegółowe informacje dotyczące timigu koncertu i miejsca odbioru zaproszeń;
8. Przyznanie akredytacji Press równa się otrzymaniu zaproszenia na wydarzenie;
9. Relacja/recenzja z wydarzenia musi pojawić się w terminie wcześniej ustalonym drogą mailową z przedstawicielem Live Nation (proszę mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach będzie wysyłana prośba o dostarczenie anglojęzycznej wersji artykułu).
Akredytacja Photo:
1. Każdy fotoreporter musi zostać zgłoszony przez redakcję, z którą współpracuje na minimum 7 dni przed wydarzeniem;
2. Zgłoszenie prosimy przesyłać na adres media@musicmarketing.pl zamieszczając w temacie maila słowo AKREDYTACJA oraz nazwę Artysty, np. „AKREDYTACJA PRESS – koncert Depeche Mode”, „AKREDYTACJA PHOTO – Rod Stewart”. Wraz ze zgłoszeniem prosimy o wysłanie materiałów dowodowych potwierdzających działania promocyjne wydarzenia na łamach redakcji, która wnioskuje o akredytację;
3. Zgłoszenie nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem akredytacji. Aplikacja wiąże się z wpisaniem na listę, która na kilka dni przed wydarzeniem jest weryfikowana i akceptowana;
4. Na każdy koncert jest limit miejsc dla akredytowanych dziennikarzy;
5. W pierwszej kolejności akredytacje przyznawane są mediom, które biorą aktywny udział w promocji danego wydarzenia (np. cykl/seria zapowiedzi wydarzenia na łamach mediów starających się o akredytację, baner na stronie, wpisy w social mediach, itp);
6. Informacje dot. przyznania/odrzucenia wniosku akredytacyjnego wysyłane są na kilka dni przed wydarzeniem i zawsze odbywają się drogą mailową;
7. Jeśli akredytacja zostanie przyznana otrzymają Państwo mailowo szczegółowe informacje dotyczące zasad i obostrzeń obowiązujących fotoreporterów podczas sesji zdjęciowej, timingu koncertu oraz godzin i miejsc spotkań z fotoreporterami;
8. Przyznanie akredytacji Photo nie równa się otrzymaniu zaproszenia na całe wydarzenie.
9. Zastrzegamy, że w przypadku niektórych wydarzeń niezbędne jest podpisanie umowy z artystą/managementem. W takim przypadku każdorazowo poinformujemy Państwa o takiej konieczności, jak tylko dostaniemy wytyczne.
10. Każdy zgłaszany fotoreporter zobowiązany jest do posiadania profesjolnego sprzętu, który umożliwi mu wykonanie fotorelacji. Nie przyjmujemy zgłoszeń od osób, które chcą wykonywać zdjęcia telefonami komórkowymi.
Osoby, które nie będą posiadały odpowiedniego sprzętu nie zostaną wpuszczone na koncert.
Zgłoszenia oraz materiały dowodowe prosimy o przesyłanie na adres mailowy - media@musicmarketing.pl .
Rzadko się zdarza, że management artystów wyraża zgodę na obecność fotoreporterów z Agencji Fotograficznych/Domów Mediowych/Freelancerów, którzy przekazują zdjęcia dalej do innych mediów lub publikują na swoich stronach.
Zdjęcia wykonane podczas koncertów mogą być wykorzystane jedynie w celach promocyjnych, zdjęć nie wolno sprzedawać podmiotom trzecim lub wykorzystywać w celach komercyjnych.