PRYWATNOŚĆ.

TWOJE DANE.  TWOJE ZAUFANIE.

 

[navigation/]

 

NASZE ZOBOWIĄZANIE WOBEC CIEBIE

W centrum wszystkich naszych działań jesteś Ty.  Naszym celem jest utrzymanie Twojego zaufania i pewności poprzez traktowanie Twoich danych osobowych z szacunkiem oraz umożliwienie Ci kontroli nad nimi.

 

To ważne, abyś wiedział, jakie dane osobowe Live Nation Sp. z.o.o (dalej „my” lub Live Nation Sp. z.o.o”) zbiera o Tobie oraz w jaki sposób są one przez nas wykorzystywane.

 

Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby te objaśnienia były krótkie i łatwe do zrozumienia.  Jeżeli jednak chcesz uzyskać dalsze informacje lub masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, korzystając z informacji w rozdziale „Kontakt” poniżej.

 

Poinformujemy Cię o wszelkich poważniejszych zmianach w naszych praktykach ochrony prywatności. Jeżeli będzie to konieczne, poprosimy Cię również o wyrażenie zgody. 

 

NASZA OBIETNICA OCHRONY PRYWATNOŚCI

 

Aby dowiedzieć się więcej na temat naszego zaangażowania w celu utrzymania Twojego zaufania, obejrzyj film.

[youtube]https://www.youtube.com/embed/N6bOLOD1mS0?rel=0&controls=0&showinfo=0[/youtube]

INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH

 

Niniejsza Informacja o Ochronie Danych została przygotowana z myślą o Tobie.  To, jak odnosi się ona do Ciebie, zależy od rodzaju Twojej relacji z nami.  Na przykład, jeśli:

  1. kupujesz bilet na jedno z naszych wydarzeń, wykorzystamy udzielone przez Ciebie informacje do wypełnienia zobowiązań, jakie mamy wobec Ciebie w związku z realizacją usługi, a jeśli będziesz sobie tego życzył, będziemy na bieżąco informować Cię o innych wydarzeniach, które mogą Cię zainteresować; oraz
  2. kiedy przeglądasz nasze strony, używamy plików cookie, aby poznać Twoje indywidualne preferencje i w miarę możliwości zaoferować Ci bezproblemową obsługę.  

 

Twoje wybory i prawa w każdym scenariuszu zostały dokładniej wyjaśnione poniżej. 

 

Podsumowanie 

Aby uzyskać dalsze informacje, kliknij poszczególne ikony lub zjedź na dół strony, gdzie zapoznasz się z całą polityką.

 

Jakie informacje posiadamy i skąd je uzyskujemy.

Zbieramy i przechowujemy różne rodzaje informacji o Tobie w czasie, gdy tworzysz konto, kupujesz bilety, kontaktujesz się z nami i korzystasz z naszych stron internetowych, aplikacji i mediów społecznościowych.  Dowiedz się więcej

Jak wykorzystujemy Twoje informacje.

Zbieramy i wykorzystujemy Twoje informacje z wielu różnych powodów, takich jak umożliwienie Ci udziału w wydarzeniach, które uwielbiasz, przesyłanie wiadomości, w celach marketingowych oraz w innych, zgodnie z wymogami prawa. Dowiedz się więcej

 

Komu przekazujemy informacje.

Twoje informacje możemy przekazać Partnerom Wydarzeń – takim jak artysta, organizator, wytwórnia płytowa, drużyna lub miejsce imprezy – jak również innym osobom trzecim zaangażowanym w świadczenie usługi. Dowiedz się więcej

 

Twoje wybory i Twoje prawa

Do Twoich praw należy m.in. prawo wyboru, czy chcesz otrzymywać od nas informacje marketingowe.  Ponadto masz prawo dostępu do informacji, które posiadamy na Twój temat. Dowiedz się więcej 

Jak chronimy Twoje informacje.

Zawsze podejmujemy kroki, aby zapewnić ochronę Twoich informacji oraz usunąć je w bezpieczny sposób, kiedy nie są nam już potrzebne. Dowiedz się więcej 

Pytania i uwagi.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi dotyczące tej informacji, lub chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej

 

Jakie informacje posiadamy i skąd je uzyskujemy

  • Kiedy tworzysz konto, kupujesz od nas produkt (np. bilet lub produkt reklamowy), zbieramy Twoje dane kontaktowe i rozliczeniowe.

 

  • Kiedy kupujesz bilety na jedno z naszych wydarzeń, albo wydarzeń, których jesteśmy współorganizatorem, otrzymamy Twoje dane od biur sprzedaży biletów wykorzystanych do sprzedaży biletów na wydarzenia organizowane lub współorganizowane przez nas, albo od miejsc, które wynajmujemy, by zorganizować wydarzenie. Te informacje obejmują Twoje imię, dane kontaktowe i informacje dotyczące zakupu biletu, takie jak liczba biletów czy numer(y) miejsc(a).

 

  • Kiedy uczestniczysz w jednym z naszych wydarzeń, możemy zbierać Twoje informacje poprzez (i) kamery monitoringu (oznaczamy miejsca, gdzie używamy takich kamer) (ii) nasze darmowe Wifi (jeśli zarejestrujesz się, by z niego skorzystać) oraz, w miarę dostępności, poprzez opaski do płatności bezgotówkowych, których można używać do wstępu na wydarzenia i dokonywania zakupów w miejscu wydarzenia.

 

  • Kiedy korzystasz z naszych stron internetowych lub aplikacji, zbieramy informacje takie jak Twoja przeglądarka i urządzenie, Twój adres IP, lokalizacja, strona, z której Cię przekierowano, do czego wykorzystujesz i nie wykorzystujesz naszą stronę/aplikację, lub strona, którą odwiedzasz po opuszczeniu naszej. Aby dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób zbieramy te informacje, zapoznaj się z naszą Polityką Cookies [link do Polityki Cookies].

 

  • Kiedy korzystasz z funkcjonalności mediów społecznościowych powiązanych z naszą stroną internetową lub z naszymi aplikacjami i gdy publikujesz posty na platformach mediów społecznościowych, te strony mediów społecznościowych przekażą nam pewne informacje na Twój temat.

 

  • Jeżeli masz wymagania dotyczące dostępności, chcemy zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia podczas udziału w wydarzeniach.  W tym celu musimy zebrać informacje na temat Twoich wymagań (takie jak np. informacje dotyczące Twojego zdrowia psychicznego lub fizycznego).

 

  • W nielicznych przypadkach, gdy uzyskujemy dane osobowe od dzieci, zawsze prosimy o zgodę rodziców. Takie informacje uzyskujemy wyłącznie w celach, które wskazujemy w czasie ich zbierania. 

 

  • Korzystamy z dostawców, którzy zestawiają dane geodemograficzne, dzięki czemu możemy lepiej spersonalizować oferowane Ci usługi. Jeżeli nie chcesz, abyśmy to robili, zapoznaj się z rozdziałem „Twoje prawa i wybory” poniżej.

 

 

Jak i w jakim celu wykorzystujemy Twoje informacje

Ten rozdział wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystujemy Twoje informacje oraz na jakiej podstawie prawnej ich używamy.

 

1. W celu wykonania naszej umowy z Tobą  

Korzystamy z informacji, gdy zawierasz z nami umowę (na przykład w celu zakupu towarów lub biletu), dzięki czemu możemy:

  • przetworzyć Twoje zamówienie
  • przyjąć płatność oraz
  • zapewnić Ci wsparcie klienta.

 

2. Dla naszych uzasadnionych interesów gospodarczych

 

  • W celu prowadzenia badań i analiz rynkowych, które pomagają nam ulepszać i dostosowywać nasze produkty i usługi. 

 

  • Dla naszych celów marketingowych, chyba że tego rodzaju marketing wymaga Twojej zgody (zobacz rozdział 3 poniżej).

 

  • W celu przesyłania Ci wiadomości e-mail związanych z obsługą klienta, w tym potwierdzeń rezerwacji oraz przypomnień o wydarzeniach.

 

  • W celu zapobiegania nielegalnym praktykom lub wykrywania ich, na potrzeby ochrony lub egzekwowania naszych praw lub w inny sposób dopuszczalny prawem.  Na przykład, aby upewnić się, że bilety trafią do rąk prawdziwych fanów. W związku z tym, możemy używać Twoich informacji do zapobiegania spekulacji biletami, nadużywania naszej własności intelektualnej (np. naszej marki lub marek naszych Partnerów Wydarzeń), oszustwom lub innym przestępstwom.

 

  • Do utworzenia Twojego profilu, który pomoże nam spersonalizować usługi, jakie Ci świadczymy. Na przykład, jeśli kupujesz bilety na koncerty popowe i wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas komunikatów marketingowych, poinformujemy Cię o kolejnych koncertach popowych, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować

Twoje ustawienia personalizacji 

Kiedy poznamy Cię lepiej, będziemy mogli zaoferować Ci więcej. Aby upewnić się, że nasze wiadomości oraz strona internetowa zawierają informacje istotne dla Ciebie, tworzymy profil użytkownika z Twoimi danymi oraz z informacją o tym, w jaki sposób korzystasz z naszych usług.

 

Jak wyłączyć personalizację 

Wystarczy, że wyłączysz opcję „Zezwalaj na personalizację” w swoich ustawieniach konta. Zaprzestaniemy personalizacji, a Twoich danych będziemy używać wyłącznie na potrzeby niezbędnych usług, takich jak zapobieganie oszustwom. 

 

Co stanie się, kiedy wyłączysz personalizację? 

Nie będziemy już wykorzystywać Twoich danych do określania, co może Cię zainteresować. To oznacza, że nie będziesz otrzymywać osobistych rekomendacji, a wszystkie zamówione przez Ciebie newslettery będą miały ogólny charakter (jeśli jednak zaznaczyłeś, że chcesz być informowany o konkretnych artystach lub miejscach imprez, w dalszym ciągu będziesz otrzymywać takie komunikaty). 

 

Nadal będziemy przeprowadzać profilowanie, jeśli będzie to konieczne, abyśmy mogli dostarczać Ci nasze usługi, np. dla celów wykrywania oszustw oraz w przypadku Twojego wyraźnego żądania zgłoszonego m.in. poprzez dodanie artysty do ulubionych.

 

Czy wyłączenie personalizacji jest tożsame z wyłączeniem plików cookie? 

Nie, jest ono odrębne. Do kontroli swoich ustawień plików cookie możesz używać naszego narzędzia zgody na pliki cookie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Cookies.

 

  • W celu zapewnienia bezpieczeństwa działań naszych oraz naszych Partnerów Wydarzeń.  

Kiedy wyraziłeś zgodę 

  • W celu przedstawiania Ci informacji lub ofert dotyczących nadchodzących wydarzeń, produktów lub usług – pocztą elektroniczną, poprzez powiadomienia push oraz sieciowe, SMS-y lub platformy mediów społecznościowych.  Swoje preferencje marketingowe możesz zmienić w dowolnym czasie – zapoznaj się z rozdziałem „Twoje wybory i prawa” poniżej.
  • W celu dostarczania Ci usług opartych na lokalizacji – na przykład poprzez nasze aplikacje festiwalowe, które umożliwią Ci zobaczenie się na mapie, dzięki czemu będziemy mogli użyć Twojej lokalizacji do przesyłania Ci powiadomień push na temat tego, co dzieje się w Twojej okolicy.
  • W celu prowadzenia analizy zarządzania tłumem – niektóre z naszych aplikacji korzystają z oprogramowania do zarządzania tłumem, dzięki czemu wiemy ile osób jest obecnych w danym momencie, albo kiedy dochodzi do największego ruchu w barach. To pozwala nam efektywnie zarządzać naszymi zasobami. Uruchamiamy tę funkcję na krótko przed festiwalem albo wydarzeniem i dezaktywujemy ją wkrótce po ich zakończeniu, żeby nie namierzać urządzeń gdy nie ma takiej potrzeby.
  • W celu dostarczania spersonalizowanych reklam i komunikatów marketingowych na naszych stronach internetowych i w aplikacjach (zobacz naszą Politykę Cookies w celu uzyskania dalszych informacji).
  • Do przetwarzania danych na temat Twojego zdrowia, w celu sprostania Twoim wymaganiom w zakresie dostępności, gdy jest to wymagane i udzielono wyraźnej zgody.   

 

 

Komu i w jakim celu przekazujemy Twoje dane

 

  • Rodzinie spółek Live Nation Entertainment, świadczących dla nas usługi takie jak marketing, profilowanie, sprawozdawczość i wsparcie techniczne.

 

  • Naszym usługodawcom zewnętrznym (niekiedy nazywanym podmiotami przetwarzającymi dane), takim jak dostawcy usług w chmurze, którzy zapewniają infrastrukturę informatyczną, na której budowane są nasze produkty i systemy.

 

  • Współorganizatorom albo partnerom naszych wydarzeń, którzy organizują albo świadczą określone usługi w ramach wydarzenia (zgodnie z ich politykami prywatności).

 

  • Osobom trzecim, które dostarczają zakupione przez Ciebie towary lub usługi (np. produkty reklamowe), aby umożliwić im obsługę i realizację Twoich zamówień.

 

  • Instytucjom rządowym lub innym upoważnionym organom, jeśli zezwala na to lub wymaga tego prawo.

 

Wszystkim następcom prawnym całej naszej firmy lub jej części.

 

Twoje wybory i Twoje prawa

 

Twoje wybory 

 

Jeżeli udzieliłeś nam zgody, możesz wycofać ją, postępując w sposób opisany poniżej.

  • Jeżeli nie chcesz otrzymywać kolejnych materiałów marketingowych, możesz zmienić swoje preferencje konta, wykonać instrukcje anulowania subskrypcji podaną w e-mailach, które przesyłamy do Ciebie, lub skontaktować się z nami, a my zrobimy to za Ciebie.
  • Aby wyłączyć pliki cookie oraz narzędzia śledzenia, zapoznaj się z naszą Polityką Cookies.
  • Aby wyłączyć śledzenie lokalizacji i powiadomienia push, możesz zmienić ustawienia swojego urządzenia lub wyłączyć lokalizację. Aby wyłączyć sieciowe powiadomienia push, musisz skorzystać z ustawień swojej przeglądarki.
  • Aby sprzeciwić się personalizacji, możesz zmienić swoje preferencje konta. Jeżeli ta opcja jest niedostępna, możesz skontaktować się z nami, a my zrobimy to dla Ciebie.

Twoje prawa 

 

Masz także prawo do kontroli sposobu, w jaki wykorzystywane są Twoje informacje osobowe, w tym:

 

  • Prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych przez nas.

 

  • Prawo do żądania usunięcia Twoich informacji bądź ograniczenia ich dalszego wykorzystywania.

 

  • Prawo do żądania kopii posiadanych przez nas informacji o Tobie.

 

  • Prawo do poprawiania, zmiany lub uaktualniania informacji, które zostały nam przekazane przez Ciebie (jeśli masz u nas konto, możesz zrobić to również poprzez zalogowanie się i uaktualnienie swoich informacji).

 

  • Prawo do kwestionowania wszelkich decyzji, które podejmujemy w stosunku do Ciebie w sposób zautomatyzowany. Decyzja zautomatyzowana to decyzja podjęta bez ludzkiej interwencji, mająca konsekwencje prawne (np. sprawdzenie zdolności kredytowej). Zwykle nie stosujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jeśli jednak tak się stanie, poinformujemy Cię wyraźnie, w jakich sprawach takie decyzje są podejmowane.

Aby skorzystać z któregokolwiek z tych praw, skontaktuj privacy@livenation.pl. Pamiętaj, że chociaż uważnie oceniamy każdy wniosek, jaki otrzymujemy, Twoje prawa mogą różnić się w zależności o Twojego miejsca zamieszkania, a my nie zawsze musimy uwzględnić Twoje żądania. Jeżeli tak się stanie, wyjaśnimy przyczynę.

 

Ochrona Twoich informacji

 

Stosujemy środki bezpieczeństwa, aby chronić Twoje informacje. Rodzaj środków bezpieczeństwa zależy od rodzaju zbieranych przez nas informacji.

 

Twoje informacje przechowujemy tylko tak długo, jak jest to konieczne dla dostarczenia Ci zamawianych usług, dla celów określonych w tej polityce oraz dla celów prawnych, dla których jesteśmy zobowiązani do przechowywania informacji. Twoje informacje usuniemy w bezpieczny sposób, kiedy nie będą one już wymagane dla tych celów, zgodnie z naszą polityką firmową.

 

Jesteśmy globalną grupą spółek, dlatego polegamy na wzajemnych usługach, których część może być świadczona poza terytorium Europy.  Jednocześnie, w związku z organizacją światowej klasy imprez, w celu zapewnienia Ci bezproblemowej obsługi możemy przekazywać Twoje informacje za granicę. 

 

Przekazywanie informacji w ten sposób podlega ścisłym zasadom, aby zapewnić, że Twoje dane będą w dalszym ciągu chronione na wysokim poziomie. W takim przypadku zadbamy o to, aby stosowane były odpowiednie zabezpieczenia.  W razie przekazywania informacji poza Europejski Obszar Gospodarczy będziemy stosować jeden z poniższych mechanizmów.

 

  • Standardowe Postanowienia Umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską
  • Tarczę Prywatności UE-US
  • Wiążące Reguły Korporacyjne
  • Wiążące Reguły Korporacyjne dla podmiotów przetwarzających

Aby uzyskać więcej informacji lub otrzymać kopię właściwej dokumentacji, skontaktuj się z nami.

 

KONTAKT

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących powyższych informacji bądź naszego podejścia do prywatności, oferujemy pomoc naszego Biura ds. prywatności, w tym Inspektora Ochrony Danych:  privacy@livenation.pl

 

Możesz również skontaktować się z The Bureau of the Inspector General for the Protection of Personal Data – GIODO jednak zachęcamy Cię do skontaktowania się z nami w pierwszej kolejności, abyśmy mogli spróbować Ci pomóc.

 

 

Data ostatniej modyfikacji: 15 May 2018